31 Μαΐου, 2022 margarita

Συμμετοχή Microbase σε Συνέδριο της Smart Press | 31 Μαΐου 2022

Ψηφιακός Μετασχημαστισμός: λύση ανάγκης ή ευκαιρία για αποτελέσματα;

Η ομιλία του Αντώνη Ψαρά, Managing Director της Microbase, στο Συνέδριο της Smart Press, με θέμα Digital Business Cloud – Data Centers & Digital Transformation, κέντρισε το ενδιαφέρον.

internal

Ο Αντώνης Ψαράς μίλησε για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό και για το εάν πρόκειται για μια λύση ανάγκης ή μια ευκαιρία για αποτελέσματα. Και πιο συγκεκριμένα για την πλατφόρμα Exelysis και το πώς αυτή μπορεί να φέρει αποτελέσματα.

Η εισαγωγή του αφορούσε τις παγκόσμιες εξελίξεις και το πώς από την οικονομική κρίση και την πανδημία οδηγηθήκαμε στην εποχή του cloud και στον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Η αρχή και το παράδειγμα δόθηκε από το κράτος, ψηφιοποιώντας 1.144 υπηρεσίες μέσω του gov.gr. Ο πολίτης εκπαιδεύτηκε στο να χρησιμοποιεί και να εξυπηρετείται μέσα από το internet, μειώνοντας τους χρόνους αναμονής και αποφεύγοντας το «πάγωμα» της ροής των διαδικασιών. Με αντίστοιχα οφέλη για το ίδιο το κράτος.

Αντίστοιχη κινητικότητα παρατηρήθηκε και από τον Ιδιωτικό Τομέα, αφού επιταχύνθηκε με πρωτόγνωρα μεγάλο ρυθμό προς το δικό του ψηφιακό μετασχηματισμό.

Η κρίση της πανδημίας δημιούργησε -μεταξύ άλλων- νέους δείκτες (INDICES) αναφορικά με την εξέλιξη του ψηφιακού μετασχηματισμού, οι οποίοι παρακολουθούνται πλέον με αισιοδοξία, στο όνομα της εξυπηρέτησης των πολιτών & των καταναλωτών και στο όνομα της ανταγωνιστικότητας & της εξέλιξης.

Η Microbase με εξειδίκευση στο χώρο των τηλεπικοινωνιών με προϊόντα όπως Cloud Τηλεφωνία, Cloud PBX, Cloud Contact Center Solutions, Cloud Integration με Microsoft Teams κ.ά., έρχεται να προτείνει τη δυνατότητα ψηφιακού μετασχηματισμού σε ένα δύσκολο κομμάτι των επιχειρήσεων που είναι η real time επικοινωνία. Έχοντας σαν αρχή της το τρίπτυχο τεχνολογία – φωνή – άνθρωπος, προωθεί την επικοινωνία μέσω φωνής που αποτελεί την πλησιέστερη επικοινωνία με αυτή της κατ’ ιδίαν συνάντησης.

Η Microbase έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα επικοινωνίας στο Cloud, η οποία παρέχεται με το μοντέλο του Software as a Service και η οποία σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες που παρέχει το Cloud οικοσύστημά της, προσφέρει μια ολοκληρωμένη τηλεπικοινωνιακή λύση στο Cloud.

Το Exelysis Contact Center, όπως ονομάζεται η λύση της, παρέχει όλες τις σύγχρονες δυνατότητες μιας Contact Center πλατφόρμας, όπως:

  • Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων με έξυπνο τρόπο, όπου αναλύοντας τα δεδομένα της κλήσης μπορεί να τη δρομολογήσει στον κατάλληλο Agent ανά πάσα στιγμή.
  • Δυνατότητα δημιουργίας αυτοματοποιημένων υπηρεσιών χωρίς την εμπλοκή Agent.
  • Δυνατότητα αναγνώρισης φυσικού λόγου με Voice Bot που μπορεί να ολοκληρώσει μια συνομιλία ή να κατευθύνει πολύ γρήγορα τον πελάτη στον κατάλληλο Agent.
  • Δυνατότητα αυτοματοποίησης των εξερχόμενων κλήσεων με τεχνικές όπως Predictive και Power Dialing.
  • Εργαλεία για την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο της απόδοσης της υπηρεσίας και βελτιστοποίησης της λειτουργίας της.
  • Αναλυτικά ιστορικά στατιστικά.

Και πολλά άλλα που προσφέρουν visibility για την εταιρία και βελτίωση του experience για τον τελικό πελάτη.

 

slide only canva

 

Η μετάβαση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών μιας εταιρίας στο Exelysis Cloud είναι εύκολη, με μικρό αρχικό κόστος και με ένα μοντέλο pay-as-you-go, που διευκολύνει τόσο το scale up όσο και το scale down της λύσης.

Γενικότερα η χρήση της πλατφόρμας Exelysis Cloud αναβαθμίζει την ποιότητα και την εμπειρία των πελατών και εργαζομένων, αυξάνοντας παράλληλα την ικανοποίηση του πελάτη.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των εταιριών ξεκίνησε μεν ως λύση ανάγκης, αλλά εξελίχτηκε ως ευκαιρία βελτίωσης και ανάπτυξης και η Microbase μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση αυτή με σύγχρονες και καινοτόμες λύσεις επικοινωνίας και σαφώς εξυπηρετώντας τη φωνή και βάζοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο!

Παρουσίαση

Ομιλία Αντώνη Ψαρά