Λύσεις & Υπηρεσίες Επικοινωνίας Φωνής
Η ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό τόσο του Δημόσιου Τομέα όσο και των Επιχειρήσεων, ανεξάρτητα από το μέγεθος και το αντικείμενό τους, είναι επιτακτική για την επιβίωσή τους.
Τα οφέλη που θα αποκομίσουν από την υιοθέτηση σύγχρονων Λύσεων Επικοινωνίας είναι πολλά, ξεκινώντας από την Οικονομία και καταλήγοντας στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη.
Η Microbase, ως αποδεδειγμένη αυθεντία στις τεχνολογίες Λύσεων Επικοινωνίας, αναλύει τις ιδιαιτερότητες των δραστηριοτήτων της επιχείρησής σας και αναπτύσσει την απόλυτη Λύση για εσάς.
Με δυνατό σημείο της Microbase την άμεση υποστήριξη μετά την πώληση, εμπιστευτείτε τη μεγάλη γκάμα των Ολοκληρωμένων Λύσεων Επικοινωνίας Φωνής που προσφέρει, από την πιο απλή μέχρι την πιο πολύπλοκη:
Λύσεις Unified Communication
Οι Λύσεις Τηλεφωνικών Κέντρων του παρελθόντος έχουν αντικατασταθεί από Ολοκληρωμένες Λύσεις Ενοποιημένης Επικοινωνίας (Unified Communication Solutions). Η Microbase προσφέρει ένα εξελιγμένο σύστημα επικοινωνίας, το Exelysis Unified Communication Solution, το οποίο, βασισμένο στο ανοικτού κώδικα λογισμικό Sangoma / Digium Asterisk, παρέχει προηγμένες δυνατότητες επικοινωνίας.
Οφέλη: απαλλαγμένο από άδειες χρήσης, απόλυτη προσαρμογή στις ανάγκες της εταιρίας σας, ενοποίηση επικοινωνιών, ευκολία χρήσης.
Υπηρεσίες Cloud Τηλεφωνίας
Η Microbase, ως αδειοδοτημένος τηλεπικοινωνιακός πάροχος, παρέχει υπηρεσίες τηλεφωνίας στο Cloud, μέσω Internet πρωτοκόλλου (VoIP). Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται μέσω των ιδιόκτητων Cloud υποδομών της, οι οποίες διασυνδέονται με εγχώριους παρόχους, αλλά και με παρόχους εξωτερικού, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών.
Οφέλη: δυνατότητα παροχής τηλεφωνικού αριθμού σε περισσότερες από 60 χώρες, κρυπτογραφημένη επικοινωνία, HD Voice, εξαιρετικά χαμηλές τιμές τερματισμού, αυθημερόν ενεργοποίηση.
Λύση Voice Recording Bot για τήρηση πρακτικών
Εξοικονομήστε χρόνο και διασφαλίστε την ακρίβεια στις Microsoft Teams συναντήσεις σας, μέσω AI και του Voice Recording Bot, το οποίο κρατάει πρακτικά σε Microsoft Teams conferences. Το Voice Bot της Microbase καταγράφει με ακρίβεια όλες τις προφορικές επικοινωνίες μιας συνάντησης μέσω Microsoft Teams, τις διαχωρίζει σε ομιλητές και τις μετατρέπει σε κείμενο πρακτικών.
• Ο χρήστης απλά ενεργοποιεί το Voice Bot κατά τη διάρκεια της συνάντησης.
• Το Voice Recording Bot καταγράφει τον ήχο/ φωνή και τον μετατρέπει σε κείμενο.
• Στο τέλος του conference ο χρήστης μπορεί να κάνει επεξεργασία του κειμένου – εάν είναι απαραίτητο – και να το στείλει ηλεκτρονικά.
Οφέλη: ταχύτητα στην τήρηση και στην αποστολή πρακτικών, καταγραφή των λεχθέντων με ακρίβεια, ευκολία χρήσης, εξοικονόμηση πόρων, μετατόπιση στην ανάληψη ευθύνης.
Λύσεις Αυτοματοποιημένων Εξερχόμενων Κλήσεων
H Microbase μέσω της πλατφόρμας Exelysis Contact Center, παρέχει μια ολοκληρωμένη Λύση για την αυτοματοποίηση των εξερχόμενων κλήσεων της επιχείρησής σας. Αυτόνομα ή σε διασύνδεση με τρίτες εφαρμογές όπως CRM, Campaign Management, Collection Systems κ.ά., μεγιστοποιεί την απόδοση των εργαζομένων σας, εξασφαλίζει την ορθή εκτέλεση της καμπάνιας, ενώ παράλληλα διασφαλίζει το Compliancy. Επιπλέον, η πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο και σε ιστορικά στατιστικά της εκτέλεσης των ενεργειών, παρέχει πλούσιες πληροφορίες για τη βελτιστοποίηση και παρακολούθηση αυτής.
Οφέλη: μεγιστοποίηση απόδοσης, διασφάλιση compliancy, βελτιστοποίηση εκτέλεσης, αυτοματοποίηση διαδικασιών, διασύνδεση με τρίτα συστήματα.
Λύσεις Διαχείρισης Εισερχόμενων Κλήσεων
Μέσω του Exelysis Contact Center, προσφέρεται η έξυπνη και δυναμική διαχείριση των εισερχομένων κλήσεων. Μέσα από το σύστημα δρομολόγησης των κλήσεων, βάσει των χαρακτηριστικών τους, εξασφαλίζεται το ταίριασμα κάθε κλήσης με τον καταλληλότερο εκπρόσωπο, επιτυγχάνοντας τη μέγιστη ικανοποίηση των πελατών και την εξυπηρέτησή τους στο συντομότερο δυνατό χρόνο.
Οφέλη: εξοικονόμηση χρόνου και πόρων, αυτοματοποίηση διανομής κλήσεων, μεγιστοποίηση ικανοποίησης, ασφάλεια.
Λύσεις Αυτοματοποιημένων Φωνητικών Πυλών
Με τη δυνατότητα δημιουργίας φωνητικών πυλών, του Exelysis Contact Center, η Microbase προσφέρει την πλήρη αυτοματοποίηση της συνδιάλεξης με τον πελάτη και την ολοκληρωμένη εξυπηρέτησή του χωρίς την ανάγκη συμμετοχής φυσικού εκπροσώπου. Με τη δημιουργία πολλαπλών σεναρίων και εμπειριών, η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά.
Οφέλη: ευκολία χρήσης, ασφάλεια, εξοικονόμηση χρόνου και κόστους για τον πελάτη και την εταιρία.
Λύσεις Διαχείρισης και Ηχογράφησης Κλήσεων
Είτε για τη διασφάλιση της ποιότητας, είτε για την ασφάλεια των συναλλαγών, είτε για εκπαιδευτικούς λόγους αλλά και για όλα τα παραπάνω, η Microbase προσφέρει πολλαπλές λύσεις ηχογράφησης των κλήσεων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες και τα απαιτούμενα επίπεδα ασφάλειας. Από την απλή ηχογράφηση, μέχρι την κρυπτογραφημένη αποθήκευση αλλά και την παροχή πλατφόρμας auditing, κάθε ανάγκη ηχογράφησης μπορεί να καλυφθεί.
Οφέλη: διασφάλιση ποιότητας και συναλλαγών, ασφάλεια, ευκολία χρήσης, compliancy.
Λύσεις Κρυπτογραφημένης Επικοινωνίας
Η Microbase με την πολυετή πείρα της σε τεχνολογίες Voice Over IP, έχει αναπτύξει Λύσεις για την αποτελεσματική κρυπτογράφηση σηματοδοσίας και φωνής. Οι τεχνολογίες που χρησιμοποιεί βασίζονται σε γνωστούς αλγορίθμους κρυπτογράφησης, όπου μέσω πολλαπλών επιπέδων κρυπτογράφησης και ισχυρού hardening, επιτυγχάνει τη μεγιστοποίηση της ασφάλειας των επικοινωνιών σας και του απορρήτου αυτών.
Οφέλη: διασφάλιση του απορρήτου των επικοινωνιών σας εντός και εκτός εταιρίας.
Λύσεις Ανάλυσης Φωνής
Μέσα από τις Λύσεις Ανάλυσης Φωνής που προσφέρονται, η ασφάλεια των συναλλαγών φτάνει στο μέγιστο επίπεδό της, καθώς ταυτοποιείται ο χρήστης από τα βιομετρικά χαρακτηριστικά της φωνής του/της. Αλλά και σε εμπορικό επίπεδο, η ανάλυση φωνής βοηθάει στη μέγιστη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη, αναγνωρίζοντας την πρόθεση και διάθεσή του/τη.
Οφέλη: διασφάλιση ποιότητας και συναλλαγών, καλύτερη επικοινωνία, στοχευμένες ενημερωτικές ενέργειες.