31 Μαΐου, 2021 margarita

Ενοποιημένες Τηλεπικοινωνιακές Λύσεις από τη Microbase για την Interworks Α.Ε.

Η Microbase, πάροχος Ολοκληρωμένων Λύσεων Επικοινωνίας, παρέδωσε ένα σύνολο Cloud τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην εταιρία Interworks, για την κάλυψη των αναγκών της.

Η ανάγκη της Interworks για αναζήτηση μιας συνολικής cloud Λύσης ενοποιημένων επικοινωνιών, προέκυψε από:

  • τη μεγάλη αύξηση της τηλεργασίας,
  • την ενσωμάτωση της λύσης Microsoft Teams στο σύνολο της εσωτερικής επικοινωνίας,
  • την ανάγκη για ενοποίηση των τηλεπικοινωνιακών της πόρων εντός και εκτός Ελλάδας.

 

Pic for PR site_interworks

Οι Λύσεις Microbase Cloud PBX και Microbase Enterprise Voice Για το Microsoft Teams που πρότεινε και υλοποίησε η Microbase, ενοποίησαν το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών λειτουργιών του πελάτη και διευκόλυναν τη χρήση τους από κάθε σημείο, ενώ μέσω της τηλεφωνίας ePhone ενοποίησαν τις τηλεπικοινωνιακές τους υποδομές σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Πιο συγκεκριμένα υλοποιήθηκαν:

  • Η Λύση Microbase Cloud PBX, ένα dedicated cloud τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο διαχειρίζεται το σύνολο των κλήσεων από όλους τους τηλεφωνικούς αριθμούς και, μέσω των διαφορετικών IVRs, τις δρομολογεί κατάλληλα.
  • Η υπηρεσία Microbase Enterprise Voice Για το Microsoft Teams, η οποία διασυνδέει το Microbase Cloud PBX με το Microsoft Teams και δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν τον εσωτερικό τους αριθμό στον Teams client τους, σε PC ή σε κινητό, όπου και αν βρίσκονται.
  • Οι τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες ePhone, με τη δρομολόγηση όλων των γεωγραφικών αριθμών εντός και εκτός Ελλάδας, καθώς και την υπηρεσία Fax to Email και Web to Fax.

Ο Αντώνης Ψαράς, Managing Director της Microbase, δήλωσε «…Με ιδιαίτερη χαρά καλωσορίζουμε την Interworks – μια ελληνική εταιρία με εξαίσια πορεία και παγκόσμια ανάπτυξη στο χώρο των Cloud υποδομών και υπηρεσιών – στο οικοσύστημά μας. Πάντα προσηλωμένοι στην ικανοποίηση των αναγκών επικοινωνίας των πελατών μας, προτείναμε και υλοποιήσαμε Λύσεις που μειώνουν την πολυπλοκότητα των υποδομών και τα τηλεπικοινωνιακά κόστη. Παράλληλα, βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών και αυξάνουν την προσβασιμότητα των χρηστών στους τηλεπικοινωνιακούς πόρους της εταιρίας. Η παρομοιότητα της φιλοσοφίας των δυο εταιριών, έδωσε τη βάση για μια επιτυχή συνεργασία αμεσότητας και συνέπειας, υποσχόμενη μελλοντικές επεκτάσεις αυτής…».

«Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία που χρησιμοποιούμε στην Interworks είναι το Microsoft Teams, το οποίο αποδείχθηκε σωτήριο για την ολοκληρωμένη συνεργασία των ομάδων, ειδικά την περίοδο του Covid-19 με τις αυξημένες ανάγκες για τηλεργασία και εξ΄ αποστάσεως επικοινωνία. Όταν συζητήσαμε με τη Microbase τη δυνατότητα ενσωμάτωσης ολόκληρης της κλασικής τηλεφωνίας της εταιρίας μέσα από το Teams αλλά και της μεταφοράς του τηλεφωνικού μας κέντρου στο Cloud, η απόφαση δεν άργησε να παρθεί. Χάρη στην εξαιρετική συνεργασία μας, το έργο υλοποιήθηκε σε πολύ σύντομο χρόνο, εξοικονομώντας πόρους και διασφαλίζοντας την άμεση και πολύ-επίπεδη επικοινωνία του προσωπικού μας μέσα από ένα και μόνο εργαλείο», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Cloud Υποδομών και Υπηρεσιών (VP Cloud Infrastructure & Operations) της Interworks, Χριστόφορος Νικολόπουλος.

«Πρόσφατα μάλιστα υπογράψαμε και ανάλογο Distribution Agreement με την Microbase, ώστε σύντομα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της να είναι διαθέσιμες σε τελικούς πελάτες μέσω του εκτεταμένου δικτύου μεταπωλητών υπηρεσιών cloud της Interworks.», πρόσθεσε στο τέλος.

Η συνεργασία αυτή έφερε τη Microbase ακόμα πιο κοντά στο Στόχο της που είναι να δημιουργήσει το μεγαλύτερο Cloud τηλεπικοινωνιακό οικοσύστημα στην Ελλάδα και να ηγηθεί αυτής της ανατρεπτικής αλλαγής στο χώρο των τηλεπικοινωνιών. Προσδίδοντας αξία στον Πελάτη, η Microbase προσφέρει καινοτόμες Λύσεις επικοινωνίας, αξιοποιώντας τις άριστες τεχνολογικές υποδομές της και την τεχνολογία αιχμής που συνεχώς αναπτύσσει, σε συνδυασμό με το έμπειρο και καταρτισμένο Ανθρώπινο Δυναμικό της._