Exelysis

exelysis_agent_monitorΤο Exelysis Contact Center είναι μία νέα προσέγγιση στις τηλεπικοινωνίες. Συνδυάζοντας την «Εξέλιξη» και τη «Λύση» θέτει νέα δεδομένα στις εταιρικές επικοινωνίες.

Ευέλικτο, με μεγάλη αξιοπιστία και οικονομικό, με Predictive Dialing, Modular IVR, Εξελιγμένο Call Queuing και Call Recording, το Exelysis Contact Center θα αλλάξει την άποψή σας για τις Call Center πλατφόρμες.

 

Μία σύγχρονη πλατφόρμα Unified Communications που εμπλουτίζει και ενοποιεί τις λειτουργίες ενός Τηλεφωνικού Κέντρου:

  • Δίνει τη δυνατότητα αυτοματοποιημένης διαχείρισης εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων.
  • Προσφέρει οθόνες ζωντανής παρακολούθησης και ελέγχου των τηλεπικοινωνιακών λειτουργιών.
  • Κρατάει αναλυτικά στατιστικά κάθε κίνησης.
  • Κάνει εύκολη τη διασύνδεση με οποιοδήποτε τρίτο λογισμικό.

Το Exelysis Contact Center παρέχει όλες τις δυνατότητες που απαιτούνται από μία σύγχρονη τηλεπικοινωνιακή πλατφόρμα. Συγκεκριμένα, δίνεται η δυνατότητα για:

  • Διαχείριση Εισερχομένων κλήσεων
  • Διαχείριση Εξερχομένων κλήσεων
  • Predictive Dialing
  • Σύγχρονη δρομολόγηση και δημιουργία ουρών αναμονής
  • Modular IVR πλατφόρμα
  • Ηχογράφηση κλήσεων
  • Agent Management
  • Campaign Management
  • Ανεπτυγμένο και αναλυτικό logging
  • Real-time και Ιστορικό Monitoring και Στατιστικά
  • Διαχείριση περισσότερων του ενός Asterisk τηλεφωνικών κέντρων αυτόνομα ή σε cluster
  • Multi-tenant
  • TDM / GSM / SIP Trunking Support